mestre kunsten å selge
VÆR ALLTID OPPDATERT
Vi tar deg med på en spennende reise gjennom den nyeste, evidensbaserte læringen innen salg og ledelse! Her vil du finne innlegg som er dypt forankret i aktuell forskning og studier, beriket med våre egne personlige observasjoner og erfaringer. Vi elsker å kunne dele disse skattene med deg — helt gratis.
Å lykkes med salg starter i styrerommet!
Styret og deres mandat Et styre er selskapets øverste ledelsesorgan, ansvarlig for å representere eiernes interesser og forvalte selskapet på en måte som sikrer både kortsiktig og langsiktig bærekraft. Dette innebærer å fastsette strategiske retninger, føre tilsyn med...
Kunstig intelligens i salg — hva er fordelene?
Har tatt verden med storm Kunstig intelligens (KI), også kalt AI (Artificial Intelligence), har de siste årene tatt verden med storm. Marc Benioff, CEO i Salesforce, har uttalt at dette kan være det viktigste teknologiske verktøyet i historien. Blant annet vil det...
Ta kontroll på dine salgsmøter
Sett scenen Effektive salgsmøter er avgjørende for deg som ønsker å oppnå resultater og bygge sterke relasjoner. For å sikre et vellykket møte må du legge til rette for en profesjonell og engasjerende opplevelse for kunden. Akkurat som et teaterstykke trenger en godt...
Ekte smil — en undervurdert superkraft i kundeservice
Langt utover ansiktsuttrykket Av og til er det de enkle tingene som skaper størst forskjell — som et ekte smil. Selv om alle har hørt at det er viktig å smile, kan det virke som en liten detalj i møte med kunder. Men det har en kraft som strekker seg langt utover...
Overbevisende presentasjoner — en komplett guide!
En sentral del av mange profesjonelle liv Presentasjoner er en essensiell del av mange profesjonelle liv, og det er få situasjoner der effektiv kommunikasjon av et budskap ikke er en fordel. Uansett om du presenterer for kunder, kolleger, ledelsen eller...
Salg, markedsføring og kundeservice i perfekt samarbeid
En kundeopplevelse i verdensklasse Som leder for en bedrift, eller som en del av salg, markedsføring eller kundeservice, forstår du at hver avdeling har sine unike mål, strategier og tilnærminger. Ved første øyekast kan det virke som om du og dine kolleger i de andre...
Argumentasjon i salg
De fleste ønsker å fremstå rasjonelle Når du skal selge et produkt, en tjeneste, en løsning eller et samarbeid, er det ofte nødvendig å hjelpe kunden med å forstå hvordan du skiller deg ut og hvorfor de skal velge akkurat deg. Du må kunne argumentere overbevisende....
SWOT-analyse i salg
Hva er en SWOT-analyse? Akronymet SWOT står for Strengths (styrker), Weaknesses (svakheter), Opportunities (muligheter) og Threats (trusler). Denne analytiske modellen hjelper bedrifter med å forstå både deres sterke og svake sider, samtidig som de identifiserer...
Utviklingssamtaler med selgere
Hva er en utviklingssamtale? Utviklingssamtaler er en svært viktig del av enhver salgsorganisasjon. De fungerer som en strukturert dialog mellom ledere og selgere, med formål om å evaluere prestasjoner, sette mål og utvikle egenskaper, holdninger og ferdigheter....
6 ting som kjennetegner en toppselger!
En ambisjon mange deler Å bli toppselger er en ambisjon mange deler, men som kun et fåtall lykkes med å oppnå. Internasjonale studier viser at det faktisk bare er 6 prosent som virkelig kan smykke seg med denne tittelen. Det finnes naturligvis mange ting som...
Ønsker du å bli blant de beste?
Var du klar over at selgere som effektivt tilpasser sin adferd til hver enkelt kunde, øker sitt salg med så mye som 64%.
Lær deg ferdighetene som kun de 6 prosent av beste selgerne i verden fullt ut behersker!
Gratis konsultasjon
Book et møte nå!
La oss dykke ned i dine utfordringer, behov og ønsker. La oss sammen skreddersy en løsning som ikke bare møter forventningene, men overgår dem.
Vårt møte er selvfølgelig helt uforpliktende, men vårt krystallklare mål er at du ikke skal ha råd til å si nei.